MAATREGELEN M.B.T. CORONA

Beste patiënt,

We zijn opnieuw geopend voor reguliere mondzorg.

Onze praktijk is volledig aangepast opdat we veilig en verantwoord zorg kunnen leveren.
Zo hebben we o.a. de volgende maatregelen genomen:

• De wachtruimte ziet er anders uit dan wat u gewoon bent: 1,5 meter afstand wordt hierdoor gewaarborgd. Respecteer deze afstand.
  • Bij de ingang is er handalcohol beschikbaar voor het verplicht desinfecteren van de handen. Raak daarna uw gezicht of mobiele telefoon niet meer aan.
  • Indien u gebruik wilt maken van het toilet, gelieve dat dan kenbaar te maken aan de balie opdat het onmiddellijk na gebruik kan worden gedesinfecteerd.
  • Kom alleen of, indien noodzakelijk, met maximum één begeleider.
  • Wij vragen u om slechts 5 minuten voorafgaand aan uw afspraak aanwezig te zijn om zo het aantal personen in de wachtruimte te beperken.
  • In de tandartsstoel zal u, voorafgaand aan de behandeling, verzocht worden kort uw mond te spoelen met desinfecterend spoelmiddel.

Voor uw en onze veiligheid is het van belang dat u onze richtlijnen strikt opvolgt.

Heeft u of één van uw gezinsleden symptomen die op een besmetting met het coronavirus kunnen wijzen (hoesten, niezen, keelpijn, koorts van meer dan 38 °C)? Heeft u of één van uw gezinsleden momenteel corona? Of bent u of één van uw gezinsleden korter dan 2 weken geleden genezen verklaard van corona? Of woont u in een verpleeghuis? Dan vragen wij u uw afspraak te annuleren. Hiervoor zullen geen kosten in rekening gebracht worden.

Patiënten die in de periode van 16 maart tot en met 27 april een afspraak hadden staan die noodgedwongen geannuleerd diende te worden, zullen voor het inplannen van een nieuwe afspraak zo spoedig mogelijk door ons gecontacteerd worden. Uiteraard mag u hiervoor ook altijd zelf met ons contact opnemen.

Wij doen onze uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen en zullen u met een glimlach, maar niet meer met een handdruk ontvangen. Mocht uw bezoek aan de praktijk onverhoopt toch niet verlopen zoals u van ons gewend bent, dan danken wij u voor uw begrip.

Wij staan weer voor u klaar!

Het team van Tandartsenpraktijk Hoogeloon

HUISREGELS

• Iedere bezoeker dient zich aan de balie te kunnen legitimeren
  • Zijn er wijzigingen in uw adres- of verzekeringsgegevens? Geef deze dan direct ook aan ons door tijdens uw eerstvolgende bezoek, maar liever nog direct via de telefoon 0497-682231 of e-mail info@tandartsenpraktijkhoogeloon.nl

• Heeft u een afspraak, maar kunt u niet komen? Laat het ons uiterlijk één werkdag (24 uur) van te voren weten. Zegt u niet op tijd af dan kunnen we kosten in rekening brengen. Dit zullen wij niet doen in geval van overmacht. Het is aan de medewerkers van de praktijk om te bepalen wanneer het overmacht is.

EERSTE BEZOEK BIJ TANDARTSENPRAKTIJK HOOGELOON?

LEES HIER MEER

HUISREGELS

• Iedere bezoeker dient zich aan de balie te kunnen legitimeren

EERSTE BEZOEK BIJ TANDARTSENPRAKTIJK HOOGELOON?

LEES HIER MEER

SPOED?

Bel in geval van spoed (hevige pijn of nabloedingen) tijdens of buiten kantooruren